ALİZE YATÇILIK

Filomuzda bulunan 11 tekne ile bireysel, kurumsal ve üniversite eğitimlerinin yanı sıra her yıl 150 den fazla lisanslı sporcu ile 10 farklı kurumsal firmanın yarış takımı organizasyonunu yürütüyoruz.
Yelken sporunu ve denizciliği sevdirerek geniş kitlelere yaymak, yüksek standartlarda eğitim vermek ve denizcilerin mevcut ihtiyaçlarını karşılamak, misyonunu; yelken sporuyla amatör veya profesyonel olarak ilgilenen her seviyede denizciler için tek hizmet noktası olmak, vizyonunu benimsiyoruz.

TÜM TAKIMLARIMIZ

EĞİTİMLERİMİZ

Filomuzda bulunan 4 adet eğitim teknesi ile sabah saat 9 dan akşam  gün batımına kadar esnek ders saatlerinde dört mevsim eğitimlerimizi sürdürüyoruz.

Kalamış Marina B-2 ve B-5 iskelesinde bağlı olan teknelerimiz ile Kalamış Koyuna açılarak Adalar-Caddebostan rotasında eğitimlerimizi sürdürüyoruz.

TEMEL YELKEN EĞİTİMİ

Daha önce yelkenle tanışma fırsatı bulamamış veya az tecrübesi olan kişilerin sıfırdan yelken sporunun temelini öğrendikleri program.

Rüzgarın yelkenler üzerindeki etkisi, tekne hakimiyeti ve rota kurma prensiplerini içinde barındıran müfredatı ile öğrencilerimizi yelken sporu ile tanıştırıyoruz.

İLERİ YELKEN EĞİTİMİ

Alize Yatçılık’ta temel eğitimini tamamlamış veya denk seviyede tecrübesi bulunan kişilerin yelken sporunun teknik detaylarını öğrendikleri ve var olan becerilerini geliştirdikleri program.

İleri yelken trim teknikleri, balon yelken kullanımı, dümencilik becerilerinin gelişmesi üzerine kurulu müfredatı ile öğrencilerimizin yelken becerileri ve yetkinliklerini geliştiriyoruz.

YATÇILIK EĞİTİMİ

Alize Yatçılık’ta temel eğitimini tamamlamış veya denk seviyede tecrübesi bulunan kişilerin yelkenli bir yatı tanıma ve açık deniz yelkenciliğini öğrendikleri program.

İçten takmalı motorlu ve kamaralı bir yatın idaresi, motor ve telsiz kullanımı, navigasyon ekipmanlarının kullanımı, yat donanımlarını tanıma ve kullanma gibi konuları içinde barındıran müfredatı ile öğrencilerimizi gezi yatçılığı ile tanıştırıyoruz.

HAKKIMIZDA

Filomuz

Bünyemizde bulunan 11 tekne ile bireysel, kurumsal ve üniversite eğitimlerinin yanı sıra kurumsal yarış takımları ile sezon boyu yarışlara katılıyor ayrıca şirketlere günü birlik aktivite yapabilme imkanı sunuyoruz.

Dostlarınızla bireysel veya İş arkadaşlarınızla kurumsal eğitimlere katılabilir, Şirketiniz bünyesinde oluşturacağımız takımınız ile Yat Yarışlarına katılabilirsiniz.

Kadromuz

Küçük yaşta yelken sporuna başlayarak, her biri kendi sınıflarında milli takıma kadar yükselen 15 kişilik eğitmen kadromuz ile eğitim ve yarış takımlarımıza en iyi hizmeti vermekteyiz.

Başarılar

2005 den bu yana bireysel ve kurumsal takımlarımız ile takip ettiğimiz trofeler ve şampiyonlarda sayısız başarımız bulunmakta ve her sene aldığımız kupalara yenilerini eklemekteyiz.

2016 sezonuna 10 farklı kurumsal takım ile kendi sınıflarında en iddialı takımları oluşturarak yeni başarılara yelken açıyoruz.